tisdag.

stannade hemma från skolan idag också, men ska till skolan imorgon ^^ idag har jag typ gjort rosetter och haft tråkigt.. x3 haha. måste radera bilder från kameran oxå.. och imorgon ska jag ha baslektion igen.. måste öva! x3 suger på låten som jag 'ska' kunna , för att det går så snabbt :c jaja. de senaste inläggen jag har skrivit har verkligen varit tråkiga xD ha. bye.


Lista.

Blond eller Brunett:
brunett.
Blåa ögon eller Bruna ögon: blåa tror jag x3
Vanilj eller Choklad: choklad.
Hund eller Katt: katt.
Christina eller Britney: ingen.
Rock eller Rap: rap, vet inte..
Rosa eller Lila: rosa ofc *w*
Tv eller Dator: dator.
CDs eller Radio: cd tror jag.
Basket eller Fotball: basket.
Äpple eller Apelsin: apelsin.
Morgon eller Kväll: kväll.
Kyckling eller Kalkon: kyckling
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: bergochdalbana. x3
Droger eller Likör: ehm.. inget? xD
Guld eller Silver: guld tror jaaaaaaaaaaag. x3
Nike eller Adidas: adidas tror jag.
VH1 eller MTV: MTV ffs x3
Sanning eller Konsekvens: sanning.
Harry Potter eller Lord of the Rings: Harry Potter ♥
Regn eller Snö: snöö 8D
Vinter eller Sommar: sommar, ibland vinter xD
Gå eller Springa: gå.
Stranden eller Bergen: stranden
Stan eller Landsbygd: stan.
Stjärnor eller Månen: båda. :3
Sko eller Sandal: sko tror jag.
Bad eller Dusch: dusch.
New York eller California: new york 83


Kommentarer
Postat av: Ella/ DONKi MONKi

Haha! Trodde det stod skandal på sandal. x]

2009-09-18 @ 16:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0