måndag.

har typ inte gjort någonting roligt idag, har varit och lånat några böcker och gjort engelskaläxan.. x3 tog några bilder nyss :] hoppas min ipod kommer imorgon ♥ juste, ska nog göra om min blogg typ helt, byta bakgrund och header och typsnitt och så, om Matilda ställer upp >_< vad tycker ni om det? vilken färg ska jag ha på bakgrunden? gillar inte att ha bilder/mönster typ :] bye.

la en pärlplatta igår :3 Totoro ♥

böckerna jag lånade ^w^

köpte My little Pony klistermärken i söndags innan dansen T^T ♥

det gick bra på engelskaläxan xD


Kommentarer
Postat av: Teddybear

Har ni läxor via internet? Coolt XD

2009-09-22 @ 15:26:28
Postat av: Maja

hellu :] åh, du gör så fina pärlplattor! ^w^ ♥

hmm, kan du skriva i något inlägg hur man kodar på blogg.se? xD >w<

2009-10-02 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0