lördag morgon :3

hej igen x3 igårkväll åkte jag hem till cayenne och sov hos henne <w< nu sitter jag här hemma hos henne med hennes macbook (love it ♥) medans hon halvsover xD igår skaffade jag en ny blogg som jag nog kommer gå över till och börja om på nytt, först måste Matilda hjälpa mig med designen och allt sånt, sen bestämmer jag mig x3 gillar inte namnet på den här, vet inte varför jag valde det från första början :c hah x3 idag vill jag åka till forum, men ingen svarar på mina sms, det är väll för tidigt.. men jag kan inte somna om D: jaja, nu ska jag sluta skriva och göra nånting annat x3 <-- smart va? x3 hejdå. har ju ingen bild att ge er nu.. men hemma jobbar jag på en A3 teckning! :) kanske inte så lik originalet, men whatever x/ råkade trycka på några tangenter så att texten blev sne igen xc någon som vet hur man tar bort det? (inte där uppe i vänster hörn, utan jag råkar trycka på några tangenter när jag är på någon data som jag är ovan vid)

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej:3 skriv gärna vad den heter till mig (om du vill xD) jag gillar att läsa din blogg,det är najs xD.

2009-09-26 @ 10:01:06
URL: http://kawaiialice.blogg.se/
Postat av: Julia

Heej !

Men vilken storlek är det på din tröja då ? ^^

2009-09-26 @ 17:32:18
URL: http://jlse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0