hemma igen *w*

snabbt svar på frågan om vart jag köpte min cupcakekudde: jag köpte den på lagerhaus för ganska längesen, sist jag var där fanns den inte kvar, men kanske :]

hej igen <w< kom hem från cayenne vid typ tre, har tecknat lite och duschat. (ni får se teckningen när den är klar, den måste bara färggläggas) :3
på måndag har vi studiedag, det är jätteskönt :D imorgon ska jag dansa streetdance och sen efter kanske jag ska sova över hos Mikaela och på måndag så följer jag med till hennes konstskola :D hoppas det går ^w^ juste, cayenne har en jättefin kjol som hon tyvärr aldrig använder, men jag älskar den :] den är lite stor bara x3 därför höll jag upp den på bilden.. tycker inte ni att den är fin? den är hur fin som helst :3 snart ska vi äta hemlagad pizza, det är så gott :3 ikväll kommer jag ha tråkigt, men imorgon hoppas jag att det blir kul :D ♥ nu ska jag fortsätta kolla på bilder.. bye <w< (är det irriterande när jag säger bye hela tiden? xD)


Kommentarer
Postat av: Julia

Nej det tror jag inte :p

2009-09-26 @ 20:33:42
URL: http://jlse.blogg.se/
Postat av: Maja

okej, nice! >w<

måste ha kudden D:

ska titta om några dagar, och prata med personalen på lagerhaus xD

2009-09-30 @ 18:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0