dagens jag.

hej :] igår så delade jag ut jättemkt reklam i långvik och så, med bil såklart. idag ska jag kanske åka moppen (ofc kör inte jag ._.) och dela ut lite här i brunn, så jag blir av med de någon gång xD haha, 450 :- säger man inte nej till 8] sen har jag råd med ipoden *w* juste, ska köpa en blå ipod sen när jag har fått pengarna, kanske har nämnt det förut, men jag kommer inte ihåg.. juste, någon som vet hur man sätter in typ en youtubevideo på bloggen? försöker, men det går liksom inte. vart trycker man? *efter* xD den som säger får en länkning 8D (haha, ingen bryr sig.)
whatever. har precis varit och spelat bas :] lärde mej Girlfriend med avril. x3 ska bli kul att spela , men orkar inte just nu.. juste, har börjat gilla musiken från hannah montana the movie D: bais, alltså har alltid hatat henne, det är så töntigt att gilla hannah montana, men jaja x3 lol, vad var meningen med den texten? x3 jaja, har en fråga: ska jag börja lägga ut bilder på 'dagens jag' varje dag, där jag visar mina kläder och försöker skriva vart jag köpte det ifrån? svara :D gör iaf det idag ^^ jag lovar att jag ska börja blogga mer! iaf 1-2 inlägg per dag. haha, juste, min baslärare tycker att jag är så bra så att jag borde vara med i ett band :] hehe, någon som är intresserad? :3 heh, halvseriös där, men jaja. <w< skulle vara kul *w* byee.


dagens jag:
♥ tunn 'kofta' - H&M tror jag, köpt för längesen.
♥ Japan t-shirt : New Yorker.
♥ volangkjol : H&M Divided, köpt för ganska längesen.
♥ strumpbyxor : H&M


Kommentarer
Postat av: Alice

http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html länk till hur man gör!

2009-09-09 @ 20:21:00
URL: http://kawaiialice.blogg.se/
Postat av: Teddybear

Ja, lägg ut 'Dagens Outfit' varje dag, det skulle vara kul :)

2009-09-10 @ 07:24:16
Postat av: ..?

Ja, lägg ut bilder på dig ..hur du såg ut idag. :> Minst 67 inlägg per dag, all right?



/Deco.

2009-09-10 @ 15:34:17
Postat av: ag

Ja, vi kan starta ett band ju 8D haha!



men jag kan ju inte spela nåt. ._. Fuck.

2009-09-10 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0