onsdag.

längtar så mycket efter vintern. när det är snö överallt och det känns som att man är i någon annan värld :D då ska jag börja gå långa promenader :3

iallafall.. snart ska vi åka och hyra film :] ett kort inlägg igen, men ja.. 
känner att min blogg börjar bli väldigt tråkig, vad ska jag göra för att göra den roligare? ska jag göra en ny kategori och skriva i den oftare? liksom, det är ju svårt att komma på själv, kan ni inte hjälpa? x3 vad tycker ni att jag ska skriva mer/mindre om? kom med förslag nu :< funderar på att ta bort bloggen och starta en helt ny, där jag ska vara mer aktiv och så (typ flera inlägg om dagen) , för att jag gillar inte namnet på bloggen. men vi får se helt enkelt.. >w< GE MIG FÖRSLAG NU D: heidå.


Kommentarer
Postat av: Towe

Vet inte. Det är väl ganska bra, men skriv lite oftare om vad du gjort idag. Men du behöver liksom inte skriva 'Kort inlägg' eller 'Tråkigt inlägg' varje gång du tycker det, för jag tycker att det är ganska kul att läsa om bara vardag liksom ;)

2009-10-28 @ 14:13:27
Postat av: Z A N D R A :)

sv: jag gillade den vänstra mer faktiskt, hhiih :D



läget då? :D

2009-10-28 @ 16:57:48
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Anonym

OKEY x)) Vad gör du ?? :D

2009-10-28 @ 20:15:00
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0