Me like / Don't Like :D ny kategori


Min granne Totoro: Världens bästa film alltså. man blir så himla glad när man ser den *w* man vill att Totoro ska komma till sitt hus och bara finnas i skogen en dag ♥

Bloggar: Visst är det kul att läsa andras bloggar? :3 gör det typ hela tiden :D

Lagerhaus: Så sjukt fina saker till så låga priser, bättre affär får man leta efter :}

Kandee: Typ världens bästa blogg, hon ritar så sjukt fint :3

Snigel: Snigeln i Björnes magasin är så sjukt söt, ska få en sån snart!


Skolan: Seriöst, typ det tråkigaste som finns i hela världen, varför kan inte skolan läggas ner, iaf få bättre mat?!

Låg månadspeng/Låg veckopeng: Man vill ju göra av med pengar, man får typ ingenting x3 (inte jag ._.)

Det här inlägget: Det här inlägget sög, men det är det första jag gör med Hiss & Diss, så var inte för hårda! >w<


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Hejsan!

Nu har jag utsett fem finalister i min Veckans Blogg-tävling. Kanske blev det du? Gå in och kolla på http://sannasrum.blogg.se/2009/october/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment



Lycka till! ♥

2009-10-05 @ 21:53:23
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Sofia*

Kul med olika kategorier :) Men vart är dagens fråga? :P Kanske kommer sen då.. :P



Ha det!

2009-10-06 @ 09:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0