lördag.

hej igen :] idag ska jag vara med Julia , vi ska typ baka cupcakes *w* sen har jag nog inte några andra planer för dagen ^^ på söndag blir det streetdance :] det var längesen jag gjorde pärlplattor.. har några på gång faktiskt :3 har haft datorn i sängen istället för på skrivbordet, så har inte kunnat rita/lägga pärlplattor på länge x3 juste, idag kanske vi fixar min design. x3 hejdå. >-<



vilken är snyggast? alla kommer från bluebox , vill köpa någon av de , men frakten är för dyr. D:


Kommentarer
Postat av: Anonym

den rosa var as cool :D

2009-10-03 @ 11:37:24
Postat av: Maja

jag tycker definitivt den rosa, men hur dyr är frakten egentligen? D:

vill också baka cupcakes snart! 8D

2009-10-03 @ 12:15:28
Postat av: Teddybear

Den första svartvita eller den rosa :P

2009-10-03 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0