internet är hur segt som helst.

japp, internet är hur segt som helst, vet inte varför ._. har iaf pluggat lite engelska alldeles nyss, gick hur bra som helst, alla rätt på första försöket :] idag har jag haft jätteont i huvudet D: iaf.. jag läser Marilyn Manson's bok, den är faktiskt bra >-< juste, kommer inte ha någon Dagens fråga idag, kommer nog inte ha det varje dag, men kanske varannan? det var längesen jag gjorde Hissar och Dissar oxå :/ jahapp... ^^ gör jag för mkt smaylisar? haha, det är beroendeframkallande :< besöksrekord igår :D jag blev typ asglad, även fast jag såg det alldeles nyss x] haha.. kommer inte på något att skriva, men ville bara visa att jag lever :D byee.
imorgon ska jag ha min Monki-tröja igen 8]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0