fredag :]

hej :3 idag hade jag inte planerat något, men Matilda har 'tjejmiddag' , så pappa, jag och min lillebror åkte och åt på Max (hamburgare xD) , och nu är vi hos Mickan :D Michi är hur söt som helst, som vanligt då >w< just nu går hon omkring med en flytväst och visslar i visselpipan 8D vi ska inte sova här, men iaf :] nu har Matilda lovat att fixa min blogg, så det kommer en ny design snart :D kommer inte byta blogg, har ju alla gamla inlägg här och sånt >-< men jaaa.. har tråkigt, de andra kollar på idol, men jag gillar inte idol :< nu dricker jag coca cola xD haha, intressant va? hejdå. *w*
Fråga: Vad brukar ni göra på en fredagskväll? ♥

random bild btw :D


Kommentarer
Postat av: Maja

haha, Michi verkar vara såå söt! :D <3

tittar inte heller på idol, var på fest hos en kompis idag. 8] hah, härlig bild! 8D ♥

2009-10-02 @ 21:37:50
Postat av: Teddybear

På fredagkvällar brukar jag väl inte göra något speciellt, sitta framför datorn, halvslagga framför idol :P



Men igår sov jag och två till tjejer över hos en kompis, så fyra tjejer som var uppe till halv fyra... XD

2009-10-03 @ 17:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0