söndag.

det var längesen jag skrev ett inlägg med bara text - så jag ska göra det nu :)

Igår:
min storebror fyllde sjutton :) jag och Matilda tog lite kort på henne (ska lägga ut några av bilderna sen) , sen bakade vi pepparkakor och hon en kladdkaka :> efter det redigerade vi några bilder (well, jag satt och ritade, kan ju inte photoshop x3) , och sen åt vi middag :3 vi åt typ oxfilé och sånt, jag drack hur mycket cola som helst 8D yummy yummy *w* haha, men jag är typ beroende av cola D:

Idag:
ja, dagen har ju knappt börjat, jag vaknade halv tolv :] ska snart äta frukost och sen ska vi åka och dansa som vanligt, sista gången innan uppvisningen - den är på fredag har jag för mig :3 jaja, hoppas det går bra :)

jahapp.. ikväll kommer förhoppningsvis Michi! de ska typ se på en match , så jag hoppas verkligen att de kommer :D
på tisdag så ska jag åka och kolla på en skola - ska ju typ byta skola om jag "kommer in" :3 våran skola suger så extremt mycket, så det skulle vara skönt om det gick *w* nu måste jag äta frukost, inlägget blev inte så långt, men whatever. my blog = my rules 8D haha, nu leker jag lite Kissie :< heido.
juste, läste alla mina gamla inlägg igår (ja, kanske inte de allra gamlaste, de som man kan läsa fortfarande i bloggen) , och då skrev jag ju asmkt :o ska försöka så igen, tror jag inte jag slutar blogga. men somsagt, jag har sagt det förut : blir superglad av kommentarer 8D vill ni att jag ska lägga mer pärlplattor? teckna mer? vad vill ni se mer av? svara gärna :)

Kommentarer
Postat av: Alice

mer saker som du pysslar och ritar osv 83.

2009-11-29 @ 12:08:56
URL: http://kawaiialice.blogg.se/
Postat av: ag

jag kommer sakna dig om du byter skola. T_T

2009-11-29 @ 16:42:34
Postat av: Anonym

vilken skola?

2009-11-29 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0