måndag.

tråkig skoldag som vanligt, men jag sket i det, för jag var glad :]
anledningen till att jag var/är glad är för att de kom ju hem från london igårnatt, och jag blev glad av sakerna jag fick av mamma xD haha.
jag fick: cupcake lipgloss, cupcake plångbok (♥) , hello kitty pins, hello kitty örhängen, en rosett och en Hard rock cafe t-shirt :] det jag blev gladast av var nog plångboken, hello kitty sakerna och jaa. allt xD ♥
jag har lärt mig att sy egna rosetter också, så jag sydde två idag :] en blev fail och en blev awesome xD haha ! x]
jag vill beställa ett Kan Dee linne :] det är fiiint 8>
på lördag (tror det är lördag x3) så ska jag på bröllop :] trevligt trevligt c:
nu ska jag typ läsa Eragon, om jag orkar T_T
hejdå.


Kommentarer
Postat av: ag

kan du inte lägga in bilder?

2009-05-25 @ 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0