fredag.

igår i skolan, så åkte vi ju till tekniska museet och spelade in ett litet radioprogram, det var kul :3 haha. fast man lät ju inte som man gör i verkligheten (?) haha x3
efter det så åkte jag och mamma till nacka forum, jag köpte:
♥ en cupcake kudde på lagerhaus, 150 :-
♥ camp rock cd:n, BR (lol) x3 50 :- (!)
♥ en munkjacka, H&M, 250 :-
♥ hello kitty toffsar och hårspännen, H&M, 29 eller 39 :-
♥ röda converse, Crispin , tror jag x3 600 :- (nått sånt)

jahapp :] idag slutade vi halv ett, så det var skönt :3 det var en väldigt slapp dag.
ikväll ska jag nog inte se på talang, vet inte om jag orkar xD haha. intressant ^w^
haido.

kolla vilket hår! 8> jag vill ha sånt 8] haha. x3


Kommentarer
Postat av: matilda

så, nu har jag bloggat.. jippie!?

2009-05-29 @ 20:16:07
URL: http://simpleplanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0