fredag.

det har varit jätteskönt på de lediga dagarna, har fixat i mitt rum, gjort pärlplattor, lyssnat på musik och sett på film. har slappat och njutit av ledigheten, snart är det ju skola igen. buu på det x]
heh. ingen läser min blogg? ingen kommenterar T_T
men iallafall, mina saker har kommit 8> pappa var precis och hämtade ut det på posten! är superglad :D det är en STOR twilight dörrposter, en STOR hello kitty dörrposter och en "liten" hello kitty poster. yeey 8] ^w^
just nu är mamma och Matilda i London! är lite avis, men mamma och jag ska åka till antingen Japan eller New York när jag blir lite större x] (önskedröm iaf ._.)
jaha.. de lovade att köpa något hem, jag önskade hello kitty saker, twilight saker, hard rock cafe t-shirt och rosetter! 8>
ikväll blir det talang, god mat och chill 8] hehe. jag är glad på helgerna 8D
vet inte när jag ska hänga upp allt, det kommer jag behöva hjälp med xD
heh.
ett musiktips: La La Land - Demi Lovato (gillar inte henne så mkt, men hennes musik är väll bra) x] ♥
hejdå.


Kommentarer
Postat av: Cassie / Sweetfrog

Hur kan du lixom vilja ha twilight grejer och så när du inte ens läst ut 1:an ? x3 du e skum. x3

2009-05-22 @ 21:41:49
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: Millah

kuligt.

pärplattaru riktiga bilder?

mamma och ja gör det då och då.

2009-05-22 @ 22:27:03
Postat av: ag

Var dörrpostrarna lika stora som en dörr?

2009-05-23 @ 13:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0