torsdag.

jag ska fråga mormor om hon kan sy en lolita-klänning till mig 8D hoppas det går. problemet är ju att hon bor så långt ifrån.. plus att hon ska på semester nu hela sommarlovet, så vi måste vänta tills hon kommer hem ^^ men då kanske mamma och jag kommer att åka dit över en helg och så syr hon den :D
men jag vet inte om jag ska ha typ en babyrosa, en svart eller något roligt tyg? funderar på svart med vit spets, det passsar mig nog bättre än rosa xD haha.

vilken tycker ni? :D

antingen en som liknar den här... ?


eller sån här? .. i antingen svart eller något annat tyg?


Kommentarer
Postat av: matilda

men neej

2009-06-18 @ 17:12:46
URL: http://simpleplanlover.blogg.se/
Postat av: ag

hah...Jag vet inte vilken av klänningarna..Men hah, det är det man har mormor för! ;)

2009-06-18 @ 17:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0