fredag.

hejsan :3 igår var jag och cayenne på grönan, vi hade kul, men det var väldigt varmt :] efter det så sov hon över hos mej, och hon har åkt hem för några timmar sen. idag badade vi i våran iskalla pool x3 heh.
imorgon åker jag ut på sjön och sover där en natt :3 ska bli kul :)
okej kom idag också, till tidningen fick man ett sött armband 8> jag gillar det iaf ^w^ (bild nedanför)
har oxå tagit en bättre bild på väskan.
och så har jag ritat en cupcake x3
hejdå. peace :3

juste! michi har sovit här 8D ♥





Kommentarer
Postat av: ag

nu fattar jag vilket sårts armband du menade :3

Sista bilden = bäst x]

2009-06-26 @ 17:20:00
Postat av: Sweetfrog / Cassie

Haha, aa han e död x3 haha x3 Armbandet e snyggt, funderade på att köpa ett sånt x3

2009-06-26 @ 17:47:28
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0