torsdag.

hejsan <w< nu har vi kommit fram till göteborg och sitter i vårat lilla hotellrum med trådlöst internet :3 det är faktiskt ganska litet, men vem bryr sej, vi ska ju bara sova här *w* vi har varit på kawaiidesign, jag köpte tre halsband, jag lägger upp en bild sen :] haha. ikväll ska vi kanske se Harry Potter, för att det finns en bio precis utanför fönstret, haha x3 sen ikväll ska vi typ äta på resturang, typ grekisk x3 imorgon ska vi till liseberg.
det regnar asmkt här, eller iaf förut, nu tror jag det har slutat regna, man ser inte så bra här, även fast jag sitter precis framför fönstret xD haha. Matilda och jag bor i samma rum ^^
hejdå.

mina halsband 8> jag älskar dom ♥ två kostade 59 :- och en kostade 49 :-

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gu, va söta halsband!

Ha så kul på Liseberg. :)

2009-07-24 @ 12:30:58
URL: http://ssarahss.blogg.se/
Postat av: Nästan Caroline

Ligger Kawaiidesign nära Liseberg eller vart typ?

2009-07-24 @ 12:32:42
Postat av: ag

naaw, jag vill också ha! <3

2009-07-25 @ 01:01:48
Postat av: Linnea

Söta :D

Nästan Caroline; Det ligger ungefär vid Vasaplatsen :)

2009-07-26 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0