tisdag.

hejsan *w* vad tycker ni om min nya header? Matilda fixade den :] har faktiskt också hittat en ny låt som jag gillar , länkar den sen ^^
jaha . förutom det har jag typ inte gjort något speciellt idag, en lat dag xD haha. klänningen skickades idag, så jag längtar tills den kommer!
känner för att teckna lite, men har inte så mycket inspiration right now ^^
någon som har musiktips? :3 något som passar mig xD
är sugen på att baka cupcakes igen :D ska göra det före min födelsedag ^w^
om typ en vecka ska vi till söderöra och träffa cayenne :] vi kommer hem dan före min födelsedag.
jaa.. hejdå :D

musiktips: John ME - love is my drug


Kommentarer
Postat av: Sweetfrog / Cassie

Snygg header x3

2009-07-07 @ 21:53:57
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: Alice

Ojj har du målat den där tjejen med klänningen?

2009-07-09 @ 10:44:09
Postat av: Weww =3

Jättecool header 8D Vart hittar man receptet på cupcakes? XD

2009-07-09 @ 11:32:33
URL: http://weww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0