söndag.

hej igen :3 igår åkte mamma och jag på den där 'hemliga resan' jag fick i födelsedagspresent :] det visade sig att vi skulle övernatta en natt på Yasuragi på Hasseludden *w* bilder kommer på tisdag, då min data kommer. nu ska jag berätta om när vi var där x3

först kom vi dit, det var ett tag tills vi fick vårat rum, så vi gick och åt. vi åt sushi, det var verkligen det äckligaste jag nånsin ätit xs kunde inte ens äta riset, höll på att spy av lukten xD haha, men nu har jag iallafall provat lite.
efter det gick vi till receptionen för att få våra rum, men i vårat rum hade något gått sönder, så de kunde inte hyra ut det. de frågade om vi kunde ta ett 'vanligt' rum och få lite pengar tillbaka, men mamma vägrade x3 så vi fick ett av de största rummen utan att betala något extra :] det var jättestort, något sånt där Royal rum x3 alltså det var värsta lyxiga 8> vi hade också en minipool där med skållhett vatten, så vi var jätteglada :3 efter det gick vi och badade i de varma källorna som fanns på 'hotellet', och efter det gick vi till mangahörnan. där kunde man rita och läsa massa manga :] det var väldigt mycket manga böcker, så jag blev glad 83 efter lite läsning gick vi till middags-buffén, det var jättegott, vi åt kyckling, nudlar, ris, grönsaker, köttbullar och massa annat <w< sen gick vi och badade i våran varma pool, efter det duschade jag japanskt :) man sitter på en träpall och häller vatten över sig, deras schampoo och balsam luktade jättegott :D jaa.. juste, före vi badade kollade vi på sommarkrysset, och efter kollade vi på lite batman som gick på tv:n, men vi gav upp lite tidigare än tolv och gick och la oss i sängarna som är utan ben, bara en madrass rakt på golvet :D men de var jättesköna att sova i *w* idag då, så gjorde vi några små Origami-figurer, jag gjorde två grodor och en trana, sen ritade jag en mangateckning till en tävling där, och sen köpte vi lite småsaker i affären där och sen åkte vi hem :3 <3

somsagt, bilder kommer på tisdag, både från min födelsedag och från igår/idag :3 men jag lyckades få på min gamla kamera och ta kort på sakerna jag köpte, så här kommer 'dom' x3 jag köpte: en hello kitty axelväska, ett vykort och en liten lyckogroda :D

Kommentarer
Postat av: Nästan Caroline

Kul :D

2009-07-20 @ 11:06:01
Postat av: GoFashion/Thilda

Fin väska :O <3

2009-07-21 @ 10:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0