onsdag.

hejsan. idag ska jag följa med mamma till frisören, jag ska inte klippa mig, och efter det ska vi åka till nacka forum :3
ska leta efter:

♥ Street dance kläder : stor t-shirt , hängiga svarta mjukisbyxor
♥ Gladiatorsandaler
♥ Linne på Gina Tricot : vitt med blått ankare ( som
Foki har)
♥ Jeans - shorts : ljus denim, lite slitna

hoppas jag hittar allt 8D haha x]
igår såg jag på två Pirates of the caribbean filmer, ska se den sista idag typ :3
jaha.. annars då? ingenting roligt har hänt x3 haha. imorgon kommer typ mickan och michi 8D ♥ äntligen får jag träffa michi. hon fyller år den 6 juli, så vi ska köpa present till henne idag också :] ( råkade trycka på Kursiv text, och nu går det inte att ta bort -.- ) hatar när det blir sån här text x3 haha, ni får stå ut 8D
sitter inte vid min dator, den ska lagas idag, så jag har inga bilder :c
hejdå.


Kommentarer
Postat av: ag

vad har hänt med din dator?

2009-07-01 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0