måndag.

hejsan :] förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag känner att man kanske inte behöver blogga varje dag när man inte har något att skriva, då blir det bara så tråkigt ? :3 nu har jag ganska mycket att berätta :]
för det första, vi har betalat klänningen nu, och den borde ha skickats idag ? iaf, längtar tills den kommer :D
och för det andra, så har jag börjat teckna väldigt mycket på sistonde, och det är bra :] har inte haft så mycket inspiration på sistonde, men när jag kollar på Kan Dee så blir jag så sjukt sugen på att teckna *w* älskar hennes motiv, och vill gärna köpa ett snart :D men jaja, vi får se hur det blir <w<
och för det tredje så fyllde Michi år idag, så vi har varit på kalas hos henne, och ni vet ju att jag är galen i Michi 8D haha, det var kul, men blev sjukt trött efter all kladdkaka o__O nu är vi iaf hemma och det var trevligt :)
jag lovar att det kommer komma många bilder (typ varje dag) när jag har fått min kamera :] snart min födelsedag :3 yey ^w^
nu ska jag se på American Pie, har fått typ alla filmer av Matilda , så det ska bli kul :D eller vad man nu säger -.-
juste, Sarah, hoppas du kommer läsa min blogg ofta, skulle vara kul! ♥

Låt-tips: In to deep - Sum 41 (riktigt bra låt :3 )

nu ska jag se på film! hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Anna berätta om din blogg, men jag vet inte hur hon viste det kanske matilda. Och ja, jag kommer läsa din blogg ofta jag lovar den va bra! Läs gärna min också om du vill. :)

2009-07-06 @ 22:55:45
URL: http://ssarahss.blogg.se/
Postat av: ag

Vilken söt ny header!

Haha, jag trodde jag hade tryckt fel.xD

2009-07-07 @ 20:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0