freedag igeeen :]

hej igen x3 glömde säga att jag fick ett hello kitty bäddsätt också på morgonen :]
av Mickan , Micke, Michi, Tove och Julle fick jag massa cupcake och hello kitty saker, ett presentkort på Lagerhaus och jaa.. 8> älskar allt jag fått <w< av farmor fick jag 1000 :- !  yeeeey *w*
imorgon så ska jag och mamma åka iväg nånstans och sova över, jag vet inte vart x3 känns lite konstig att åka nånstans när man inte vet var >_<  <3
kunde lägga in bilderna på min hårförlängning på datan jag är på nu :] för er som inte vet hur mitt hår såg ut förut, så var det lite längre än till axlarna :3
hejdå.



Kommentarer
Postat av: linn.

jätte fint hår ju :]

2009-07-18 @ 20:31:17
URL: http://purpleroose.blogg.se/
Postat av: Linda :3

sööt :]

2009-07-21 @ 09:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0