fredag.

dålig uppdatering *w* we don't like :<
var ju i forum förut, kommer inte ihåg vilken dag, jag köpte väldigt mycket! mycket mer än vad jag brukar, så jag orkar inte skriva allting, för jag kommer inte ihåg allt och jag skulle inte orka. köpte iallafall ett par fina skor :3 inga gladiatorsandaler, men whatever xD
hade ju också beställt från cdon, låt den rätte komma in (filmen) och Mando Diao's skiva, så de kom för någon dag sen. lyssnar på Mando Diao nu, de är så bra <w< tog faktiskt en cambild på den! 8D lyssna på den allihopa ^w^
förövrigt har väll inget hänt. michi o mickan har varit här och sovit över igår, vi var på stranden idag :]
hejdå.

VARNING. FAILBILD, KOLLA MITT ÖRA?!


Kommentarer
Postat av: Alice

Mando diao är så bra!!

//Alice

2009-07-04 @ 11:11:46
URL: http://kawaiialice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0