fredag.

hejsan :3 idag har jag varit och köpt en sån där bård med noter som jag ska runt i hela mitt rum :3 den är jättefin <w< den kommer om typ två dagar, kommer ta kort när det är klart :) måste ju ta ner mina sånna där blommor och hello kitty postrar nu T__T kommer kännas jättetomt :<
men annars har jag fått nya högtalare idag :] de är väldigt små och praktiskta :3
igår laddade matilda och jag ner itunes till min dator, så nu är det mycket enklare att lyssna på musik :]
alltså jag är jättenöjd med min header :3 tycker inte ni att den är söt? tack matilda igen <w<
hejdå.

jättesöta smycken från milajki.com ! :3 ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coola :D

2009-07-11 @ 10:25:42
Postat av: Linda x3

åh vad man blir sugen på att äta dom x3

2009-07-11 @ 15:18:50
Postat av: Towe

Ja, man vill verkligen äta dom :9 Har du något av dom smyckena? Kan du inte beskriva lolitastilen lite i nästa inlägg? :D Jag vill veta mer :D

2009-07-11 @ 19:09:58
URL: http://weww.blogg.se/
Postat av: ;)

Har funderat på att köpa dom! :) Dom är jätte söta^^

2009-07-20 @ 10:59:37
URL: http://hannesblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0