dåååålig uppdatering.

jaa, rubriken säger allt. förlåt, har inte orkat x3 jag är så lat *w* mheeeew. jaja, kom hem från göteborg i lördags. har ju varit på kawaiidesign, ätit på Hard Rock cafe, varit på liserberg och haft kul :] på liseberg köpte jag ett par rosa kaninöron :3 annars har jag inte köpt nått annat än halsbanden från kawaiidesign. vi 'shoppade' aldrig, eftersom att Matilda ville hinna hem till sommarkrysset och se på Måns, så vi hann inte shoppa, men det gör mej inget, jag är inte direkt en shoppingmänniska. jag vet vad jag ska köpa för mitt presentkort på Lagerhaus som jag fick på min födelsedag, nämligen en choklad miniräknare 83 vet inte hur mkt den kostar, jag kollade inte det när jag var där, men jag tror nog 100 :- räcker väl ^^ heh. hittade en bild på google som är ganska lik har jag för mej, jag tror att det är den, men jag kommer inte ihåg så bra, jag har så dåligt minne xD
tog inte så många kort i gbg, men tog en på hårförlängningen x3
juste, imorgon/idag ska vi ut på sjön och sova över en natt, så jag måste sova, jag håller på att somna framför datan <w< godnatt. ♥

typ den enda bilden från gbg som inte var suddig -.-


miniräknaren, ganska lik! ♥

Kommentarer
Postat av: Typ Caroline

Aa, den ser ut så ungefär. Den är jättecool, vet inte helelr hur mkt den kostar, men under 100 iaf?

2009-08-03 @ 17:42:46
Postat av: Anonym

ska du ha hårförlängningen i skolan?

2009-08-07 @ 10:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0