söndag.

har inte orkat uppdatera idag :3 tog bort inlägget "dig som manga", kom på att det inte var en sån bra idé - sorry x3 idag har vi varit ute i snön, det är hur mycket snö som helst :D sen har jag.. kollat på två saker jag vill beställa från hm.com *w* hoppas jag får beställa de. spelade precis in en video där jag satte i hårförlängningen, men vet inte om jag ska ladda upp den.. ^3^ nu ska jag se Spirited Away, glömde bort det igår :] heidoo.
fråga frågor till frågestunden nu, allihopa D: har typ fått två frågor på fyra dagar :<

det jag vill beställa: alltså, jag tycker faktiskt de är hur snygga som helst -__-


skorna är faktiskt fina, visst, ni kanske inte tycker det, careface?


Kommentarer
Postat av: linn

dom där skorna är jätte fina :D

2009-12-20 @ 21:19:14
URL: http://littlemissinsecure.blogg.se/
Postat av: agnes

sv: jag har storlek 37/38 och i skorna har jag 38 och det funkar jättebra! :)

2009-12-21 @ 14:08:19
URL: http://agnesstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0