♥ Pakeeeeeeeeeeeeeet ♥

yey, har öppnat alla paket nu, är asglaaaaaaaaad :D (well, all cola jag har druckit hjälper till lite... xD) haha, anyways. är väldigt glad, fick allt jag önskade mej 8D *bortskämd* (A) jag fick:

♥ the mentalist säsong 1 (kmr knaaarka den hela lovet♥)
♥ en munktröja + två t-shirtar
♥ SPELDOSA! jag älskar den seriöst 8D
♥ lite Hello Kitty saker (jättesöta tofflor, kräm och sånt :D)
♥ sött mobilsmycke ^3^
♥ rött nagellack
♥ en ny design (proffs x]) av Matilda ♥
♥ japanska filmer, box 2 (har ettan) :D älskar den ♥
♥ trädocka (rita av) :]
♥ twilight "behind the scenes" boken :D
♥ boken Törst, handlar om vampyrer 8D
♥ Tillsammans, trean :) (boook)
♥ två ritblock
♥ presentkort på Gina Tricot, 250 :-
♥ presentkort på Monki, 400 :- ÄLSKAAAA 8D
♥ 500 :- av farmor, tack ♥
♥ 400 :- plus en biobiljett av mormor & morfar, tack ♥ ska se Avatar :D
♥ beige'a (?) pennor, svarta tuschpennor :D
♥ en bh och ett genomskinligt nagellack :]

är jättenöjd :D ni får bilder på allt imorgon :]

Kommentarer
Postat av: Cassie

Sv; okej ;) juuupp, liiila! :D

2009-12-25 @ 17:36:03
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0