onsdag ♥

först svar på en fråga: Anonym om tisdag. : Nej jag menade den där koftan du har på dig i spegeln? :)
Svar: jaha :3 den köpte jag på JC för ganska längesen, den finns nog tyvärr inte kvar :<

okej, nu till inlägget :] idag ska jag åka iväg (inte än, om några timmar) till Gryt, alltså där min mormor och morfar bor, kommer typ åka bil i tre timmar :> (vet inte om jag sagt det förut) -__- men iaf, kommer ha tillgång till dator och så ska jag ha med mej min kamera och ta kort typ varje dag, hoppas det går att lägga in de på mormors dator bara :s hoppas iaf :] idag har jag på mig min nya monkitröja och ett par strumpbyxor ♥ nu ska jag göra en sak, heidooo. :)

hahaaaa kolla vad fet Michi var 8D tog bilden från datan jag är på nu, inte jag som har tagit bilden ^^ btw, det var på ett bröllop :3


Kommentarer
Postat av: Sofia (Addie på gSm)

MONKi! Finns det någon bild på MONKitröjan?

2009-12-30 @ 12:44:36
Postat av: C a s s i e

naaa, vad taskigt! :3

2009-12-31 @ 15:12:59
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0