hemma igen.

hej igen :> avatar var såklart fullbokat (igår gick det inte att beställa -__-) , så jag ska se den på måndag istället :3 iaf, vi var ju i sickla. jag köpte en tröja på monki, strumpbyxor, en t-shirt och ett par jeans :> ska ta kort sen (typ om några dagar), för att jag typ måste radera lite bilder för att få plats med nya bilder x] (måste köpa ett nytt minneskort snart ._.) .
imorgon åker jag bort, till min mormor och morfar, de bor typ tre timmar härifrån :3 kommer hem på lördag eller söndag, men de har dator så jag kan blogga *w* jahapp.. juste, köpte oxå fyra filmer på filmkedjan, det var typ fyra filmer för hundra kronor, så jag köpte istället för att hyra xD ehee.
nu ska jag göra något, heidoo :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0