hellooo

återigen, förlåt för den dåliga uppdateringen :3 den lediga tiden jag har haft har jag kollat på One Tree Hill ♥ men iaf. igår sov jag över hos Mickan (igen.) och vi hade mysigt på kvällen *w* vi såg på en film, This is England, den var väll bra, vi drack cola och åt mums mums också :3 Michi är så söt när hon äter det, choklad runt hela munnen, haha x] idag var jag i nya skolan, tre "lektioner" :3 såå. jaa. :) nu ska jag fortsätta se Oth :3 buhbye.

jag ska till Japan. om det så tar ett och ett halvt år ska jag dit :> åh, om jag åkte dit skulle jag köpa: söta kläder, hårspännen, skor, tidningar, hello kitty, godis, cupcake saker och typ.. ALLT. ohmygaad, måste dit :<







 


Det närmsta Japan jag har kommit :*<
åh, min kamera var så bra då, jag måste ha ställt in någon inställning alltså, nu suger den D:
För er som inte förstår: bilderna är från i somras, från Yasuragi Hasseludden. man bor japansk och äter japanskt :D sushi är hur äckligt som helst -___-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0