fredag ♥

äntligen fredag! :D
vi slutade ett i skolan, så jag, Ag och Fern åkte till stan för att köpa en varsin väska :3 när vi var i affären fanns det bara en (som både Fern och jag ville ha), så jag köpte en munktröja istället :> den är fiiiin *w* den skulle kostat femhundra, men det var 50 % , så jag betalade 249 :- 8D
ikväll blir det idolfinal och ostbågar = lycka ♥ heido.

munktröjan :D 250 :- från RIO i stan :)


vi köpte Pocky på en Thailändsk (?) mataffär 8D yummy *w* 12 :- styck ♥

sayonara :)


Kommentarer
Postat av: linn

fin tröja :D

2009-12-11 @ 16:51:49
URL: http://littlemissinsecure.blogg.se/
Postat av: ag

thai affären var läskig <: Men Pocky är ju fett gott 8D

2009-12-11 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0