framme :3

har varit framme i typ en timme, har mest sett på tv :3 det är kul att skriva på stationära datorer, yeeey 8] haha. kommer nog lägga mej ganska tidigt, det är jobbigt att åka bil så länge :> men iaf, ska ta kort på monkitröjan och lägga in imorgon om det går att koppla kameran till den här datorn, somsagt, jag hoppas det.
imorgon är det ju nyårsafton. jag och min lillebror kommer vara här medans mamma och pappa ska på en fest :3 kommer typ bara dricka cola och typ ha tråkigt, hatar fyrverkerier (?) :/ stackars alla djur som blir så himla rädda med alla raketer, stackarna D: jahaaa.. nu ska jag forsätta kolla på tv (kollar på en film, tror att reklamen är slut x3) eller nej förresten, jag orkar inte kolla mera.. det är typ helt dött här nere, när man åker på vägen så möter man typ väldigt sällan en bil :D men det är iaf mysigt här, sååå.. :) jag överlever, om man säger så xD hahaaa. har ju mycket coca cola och tecknarsaker = överlevnadssaker :D haha, nu flummar jag ur.. men det är kul att skriva långa texter på stationära datorer, som jag redan har sagt.. :< haha, börjar bli fantasilös. ^3^ har typ alltid svårt att sova här för att det rummet jag sover i (där datan finns >:D) är det typ hur mörkt som helst om man stänger dörren :s men jag vill ha stängd dörr för att mormor och morfar går alltid upp typ klockan sju på morgonen och skramlar i köket >:[ kommer typ vakna sju varje dag (när vi är här) = JOBBIGT . gash, kommer vara hur trött som helst när vi åker härifrån x3 okej, nu ska jag sluta skriva tråkiga långa texter, men jag har inte hittat några "roliga" bilder på typ åratal, så ni får stå ut :> haha, okej, nu slutar jag -__- heido.
här får jag användning av mina hello kitty tofflor som jag har typ bott i sen julafton :) det är sjukt kallt på golven här, så jaa.. nu ska jag sluta .___.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0