torsdag.

igår kom ju michi och sov över, hon är alltid så söt :3 ♥ sen kom våra kusiner med deras båt och så åt vi middag med dom.
idag har jag, mickan, hannah (min kusin) och michi varit på andys lekland :D haha. det var faktiskt jättekul, eftersom att michi var med x3 (vi åkte ju mest dit för hennes skull, men det var min idé :D ) det enda jag köpte var mat på mcdonalds, två hello kitty saker ur en automat och en cola :] menmen <w< juste, sen skulle vi byta buss, så vi gick igenom nacka forum, och så helt oväntat gick vi in till affären brevid lagerhaus (den heter typ stockhlm eller nått sånt, lite dyrare än lagerhaus, men i princip samma saker :3) och så köpte mickan en till sån där glascupcake ask som jag fick på min födelsedag *w* jag blev jätteglad 8D hade pratat om en sån lite tidigare på dagen. jag bara: varför? *w* ♥ då sa hon: för att du är så snäll mot michi :D jag älskar michi, och vem som helst skulle kunna göra det om den kände henne :3 jag är så galen i henne >w< mest i min familj tror jag ^^
nog pratat om det. tog ganska många bilder, men de flesta blev suddiga. min kamera är inte så bra inomhus :< menmen.. bye <w<

redigerad bild. :3 (det är jag på bilden x3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0