torsdag.

hej igen :3 gör bara det här inlägget snabbt, ska iväg till första baslektionen snart! eller, vi ska bestämma när jag ska spela och sånt, hah x3 tänkte svara på två frågor som jag nyss fick också :] jag tycker det är jättekul med frågor och jag svarar så fort jag får någon <w< förutom när den som frågar inte skriver någon bloggadress, då kanske jag svarar i ett inlägg som jag ska göra nu x] jaja, nog pratat. jag tror att min tröja från melba har kommit, vi ska hämta ut paketet på vägen till baslektionen. om det inte är tröjan dör jag :< hoppas den passar ! imorgon ska vi till stan med klassen.. x3 haha, ska bli väldigt tråkigt.. imorgon (tror jag, om jag orkar) kommer jag göra ett ganska långt inlägg med bilder på sånt jag vill ha ! gjorde ju en förut, men den här kommer vara längre, plus att jag inte kommer att veta vart man kan köpa sakerna eftersom att jag googlade allt x3 hejdå. damn, råkade trycka så att det blev Kursiv text igen, är inte van med en stationär dator :[ jaja, ni får hålla ut D:

Svar på frågorna om pärlplattorna: först stryker jag ju alla delar som behövs, sen limmar jag ihop de med limpistol :3 tycker limpistol är väldigt fiffigt och bra, och det går inte sönder om man använder limpistol :3 och sen, ideérna får jag från google och perlerbeads.com , på den hemsidan har de mallar och projekt man kan göra, så jag kom alltså inte på karusellen och pianot själv :c och när jag använder google så googlar jag på ' hama beads ' och så kommer det upp massa bilder på pärlplattor som andra har gjort, och så bara härmar jag exact.. låter tråkigt, men försök hitta på själv så får du se hur svårt det är x3 såklart har jag hittat på mycket själv också, men det mesta är härmat. cupcake's är enkla att komma på själv :] om man bara lägger till strössel så blir det cute 100 % :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0