onsdag.

hejsan :3 idag har vi paddlat med skolan, ganska tråkigt, men vi slutade runt ett, så det var skönt ^w^ har ägnat dagen åt att göra en pärl-karusell :3 haha, låter konstigt ._.' en karusell av pärlplattor <w< (bild nere) innan gjorde jag också ett piano. japp. har inget att skriva, så jag slutar nu x3 eller juste, har ritat en ny alice i underlandet teckning också, men jag glömde ta kort på den.. nästa gång ska jag försöka komma ihåg *w* byeeeee. btw, min tröja skulle komma idag, men jag hoppas verkligen att den kommer imorgon! x3

karusellen x3

pianot x3

en liten Alice :3

Kommentarer
Postat av: ag

fina...:]

2009-08-19 @ 20:03:03
Postat av: Björken

Vad använder du för lim när du sätter ihop pärlplattorna? Eller stryker du? Var får du alla idéer ifrån? Svara gärna i ett frågeinlägg eller något ;)

2009-08-20 @ 15:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0