måndag.

hejsan <w< igår såg jag Harry Potter på bio :3 den var bra, men slutet var dåligt, man såg att det skulle komma en ny. det var så dåligt :< nu längtar man ju tills den andra filmen kommer, eftersom att den slutade mitt i. jaja.
idag har vi varit på biblioteket, jag lånade en bok och några mangaböcker, sen köpte jag pärlor, jag behövde det <w< på onsdag ska vi till forum, jag behöver nya jeans *w* ska se hur mycket den där chokladminiräknaren kostar på lagerhaus, om den kostar för mycket så köper jag en mugg där det står I ♥ my computer på :3 haha, den passar ju mej ^w^ ikväll ska jag baka cupcakes, de ska bli mindre den här gången, då blir det mycket mer :] åhnej! råkade trycka nånstans så att det blev Kursiv text igen, och det funkar inte att trycka bort det :< jag blir så irriterad på det TwT nu ska jag gå, hejdå. :3


Kommentarer
Postat av: Typ Caroline

Fotografera om du köper nya saker och så! Det är kul :)

2009-08-04 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0