lördag.

hej x3 uppdaterade inte igår, jag hade annat för mig ^^ la typ pärlplattor och tecknade lite.. (bilder nere) *w* idag ska vi ha kräftskiva, Michi och Mickan kommer snart, så jag ska städa upp alla pärlor nu xD haha, när jag har lagt pärlpattor ser det ut som en svinstia på mitt skrivbord (A) x3 lol. mamma köpte nya pärlor till mig igår, en rosa påse och en blandpåse, så jag satt och sorterade alla färger, fick mest gråa och hudfärgade 8D ska snart göra en Alice i underlandet pärlplatta, när jag har tid typ.. lol, det låter helt random det jag skriver x3 heh. lyssnar på Avril Lavigne nu, hon är faktiskt bra ^w^ nu ska jag skona er från min knäppa text x] byeeee.

teckningen. gjorde den igår men 'målade' den idag.


pärlplattorna. gjorde idag och igår.

hade tråkigt, så jag dekorerade en ask nyss xD


Kommentarer
Postat av: Teddybear

Snygga saker :)

2009-08-29 @ 15:38:46
Postat av: Teddybear

Skriv mer snart :)

2009-08-31 @ 16:17:48
Postat av: Malin

Snyggt ;)

2009-08-31 @ 17:00:55
URL: http://rumpetuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0