vååår !

snacka om att jag älskar våren. vädret är awesome. man blir så glad, och så är det ju varmt ! iallafall när solen tittar fram. just nu lyssnar jag på mando diao , som var en av skivorna jag lånade på biblioteket igår. jag lånade också anna ternheim och håkan hellström :] alla gamla, förutom annas.
när jag kom hem från skolan gick jag ut direkt och tog lite vårkort, som dock inte blev bra eftersom min kamera är sämst. jag vill ha en systemkamera !
sen lyssnade jag på musik och gungade lite och solade, bara njöt helt enkelt.
senare ska jag väll se på talang, inget märkvärdigt.
påsklov nu, så himla skönt :]
under lovet har jag en sak som jag ska göra, och det är att åka till shock med agnelia. :]
vi vet inte när, men vi har ju en vecka på oss x]
nu ska jag fortsätta lyssna på mando diao :] vi syns.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad e shock? :P

2009-04-03 @ 15:31:05
Postat av: ag

jaa, vi måste åka till Shock! ^^, Kmr bli roliiiit x]

2009-04-03 @ 18:04:50
Postat av: sweetfrog

vad e shock?

2009-04-04 @ 08:37:39
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: Rumpetuss

ja, vad e shock??????

2009-04-04 @ 18:43:37
URL: http://rumpetuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0