torsdag.

valborg x]
förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har bara inte orkat <w< plus att kameran inte funkar, sååå.. men nu fick jag låna mammas kamera, så jag tog lite kort iallafall.
hm.. vad är nytt? eh.. idag hade vi en keps-tävling eller vad man nu kallar det, klassen valde ut en som skulle få vara med och tävla, och det blev jag ._. sen vann jag. en sån där stor seg råtta x] inte det bästa priset. heh.
men jaa. ska nog inte gå ner till den där brasan ikväll, jag orkar inte det.
igår kom twilight och yes man :D så himla bra.
har tagit kort på filmen, kepsen, råttan och det där linnet från H&M :D
lägger in de, eftersom att jag inte har lagt in bilder på länge.
hejdå.




Kommentarer
Postat av: Sweetfrog / Cassie

Melindas keps var bäst, fuck the rest! elr nåt..heh?! Please gå med i TEAM CASSIE! ^w^

2009-05-01 @ 10:04:17
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: maja

Din keps var snyggast! ^^

2009-05-01 @ 10:47:18
Postat av: Ella/Musikgalentjej

Coolt.

2009-05-01 @ 14:24:56
URL: http://musikgalentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0