onsdag.

vad jag har sovit skönt inatt :] det är så härligt att vakna upp då. drömde en ganska konstig dröm, men Marilyn Manson från tyskan var med och ett gosedjur från kpwebben x] (bara ag o jag fattar det första och jag fattar det andra) x]
nu ska jag snart till skolan. vi ska ha den där bokdagen, läsa o se på film, det är något jag inte säger nej till. heh.
senare ska jag väll städa mitt rum lite, det behövs, och nu på morgonen blev jag jättesugen på att teckna x] alltså något stort, inte bara de där chibisarna jag sitter och ritar varje lektion >w<
nu måste jag borsta tänderna.
till skolan ska jag ha med mej I taket lyser stjärnorna och Decembergatans hungriga andra, eftersom att jag är i slutet av båda och tänkte läsa ut båda idag. om jag hinner läsa ut de får jag väll fråga efter en bok i skolan.
hej då.



Kommentarer
Postat av: ag

marilyn manson! x] Tehe...Du drömde om Marilyn Manson!!! xDxD

x]

2009-04-24 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0