lördag.

okej då, jag ska inte sluta helt med smajjlisar, men ska försöka dra ner på dom. tillochmed jag tycker att det blir jag jobbigt att läsa långa texter med smajjlisar.
idag ska jag ju vara med cayenne, åker till henne vid typ halv två ? sen ska jag ju också sova över.  trevligt trevligt.
intressant.
vaknade vid åtta, phuw. designade lite och sen har jag inte gjort något mer, därför blir detta en ointressant text.
just nu är jag sugen på att sitta och spela kort med cayenne. hoppas vi gör det.
jag är hungrig :c en smajjlis än så länge.
skriver mer på söndag.
juste, min kamera är helt konstig, som vanligt, så jag kan inte ta några kort. hejdå kamera och hej cam. x]
hejdå.




Kommentarer
Postat av: Sweetfrog / Cassie

Vad ska du köpa för cykel? du sa typ det på maten men jag lyssnade inte XD heh jag gillar smajlisarna och jag tycker inte alls dom e jobbiga!

2009-04-25 @ 10:49:57
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: ag

gulligt gosedjur. :] <3

2009-04-25 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0